Internet Info: Oddělení internetových služeb povede Vladimír Matějíček
Ředitelem nového oddělení internetových služeb společnosti Internet Info se stal Vladimír Matějíček. Dochází tak k většímu propojení známé monitorovací služby NAVRCHOLU.cz a konzultačního a poradenského centra Dobrý web.
22. 6. 2006Monitorovací, konzultační a poradenské služby v oblasti internetového marketingu poskytované společností Internet Info prostřednictvím NAVRCHOLU.cz a Dobrého webu zažívají dynamický růst. Mezi lety 2005 a 2004 se jejich obrat zvýšil o 51 %, což vede k nutnosti pružně reagovat na současné potřeby obou projektů. Nově vytvořené oddělení internetových služeb se má stát důležitým pojítkem jejich aktivit a budoucího směřování.
Ředitelem oddělení internetových služeb se stal Vladimír Matějíček, který doposud působil jako koordinátor projektů poradenského centra Dobrý web. Jeho hlavním úkolem na nové pozici bude zajištění marketingových a PR aktivit a celkové sjednocení činnosti obou projektů tak, aby docházelo k jejich maximálnímu synergickému propojení. Vedoucí Dobrého webu přitom byla jmenována Petra Větrovská, která v této pozici nahradila Marka Antoše.
„Služby Dobrého webu a NAVRCHOLU.cz se přirozeně doplňují a dohromady představují komplexní řešení pro optimalizaci internetového marketingu. Intenzivnější koordinace obou projektů je proto přirozeným vyústěním dlouhodobějšího procesu. Tento krok klientům pochopitelně umožní efektivnější využívání našich služeb,“ komentuje novinky výkonný ředitel Internet Info Ján Simkanič.
Vladimír Matějíček (28) dříve působil v oblasti cestovního ruchu, kde se věnoval především marketingovým aktivitám. V kongresové agentuře Guarant International se podílel na přípravě mezinárodních konferencí a kongresů na nejvyšší úrovni. V minulosti působil také jako marketingový manažer jednoho z pražských hotelů. Do centra Dobrý web původně nastoupil jako koordinátor projektů. V současné době studuje na FF UK Praha. Mezi jeho zájmy patří film, literatura, sport.
Petra Větrovská (25) studovala informační a znalostní inženýrství na VŠE v Praze. V Internet Info zastávala post HTML kodérky, mimo jiné serverů DigiZone.cz a Lupa.cz. V Dobrém webu měla od roku 2004 na starost dlouhodobé klienty a správu tzv. PPC reklamních kampaní. Zajímá se o přístupnost a použitelnost webu, internetový marketing a optimalizaci pro vyhledávače. Na počátku roku získala certifikát Google Advertising Professional. Mezi její zájmy patří cestování, plavání a pěstování kaktusů.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Šebelová, marketing assistant
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110 fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
O Dobrém webu (www.dobryweb.cz)
Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.
O NAVRCHOLU.cz
(www.navrcholu.cz)
NAVRCHOLU.cz je profesionální nástroj pro měření a analýzu návštěvnosti internetových stránek. Poskytuje širokou paletu služeb a nástrojů, které jsou nezbytným předpokladem úspěšně realizace a optimalizace internetového marketingu. NAVRCHOLU.cz na českém Internetu působí již od roku 1998 a v současné době monitoruje webové stránky významných firem a institucí, mezi které patří Atlas.cz, Auto-ESA, Česká pojišťovna, HC Sparta Praha, HVB Bank, Investiční společnost České spořitelny, Český hydrometeorologický ústav, Software602, ministerstva zahraničních věcí, životního prostředí, průmyslu a obchodu, sociálních věcí, Národní divadlo a další.
O společnosti Internet Info, s. r. o.
(www.iinfo.cz)
Společnost Internet Info, s.r.o., je pátou největší mediální společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.