Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Podnikatel.cz: Registrace do Letní školy internetu pro podnikatele odstartována

Dnešním dnem startuje registrace do Letní školy internetu, která podnikatelům, ale i široké veřejnosti přinese tipy, triky i praktické ukázky z oblasti internetu. Letní verze internetové univerzity na business serveru Podnikatel.cz navazuje na úspěšný projekt, který Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) odstartovala na jaře letošního roku společně s českým Googlem.

2. 8. 2010
Letní škola internetu - logo

Letní škola internetu Online Start! na business serveru Podnikatel.cz je primárně určena pro podnikatele a malé a střední podniky, zapojit se ale může kdokoliv, koho téma zajímá. Velkou výhodou je flexibilita, tj. podnikatelé a firmy se do ní mohou zapojit kdykoliv a kdekoliv.

Univerzita přinese sérii celkem devíti lekcí, které budou publikovány formou článků na business serveru Podnikatel.cz ve speciálu na adrese http://online.podnikatel.cz. Pro větší komfort a pravidelné zasílání lekcí se podnikatelé mohou zdarma registrovat na stránkách Asociace AMSP. Těm, kteří se registrují a ještě nemají vlastní AdWords účet pro online reklamu, český Google navíc nabídne kredit pro první reklamní kampaň, aby si ji mohli vyzkoušet.

Registrace na www.amsp.cz/letni-skola začíná v pondělí 2. srpna a bude časově neomezena. První lekce na serveru Podnikatel.cz se poté objeví 9. srpna. Seriál vzdělávacích článků bude pokračovat vždy v pondělí, středu a pátek až do konce srpna a všichni registrovaní dostanou jednotlivé lekce automaticky prostřednictvím e-mailu od AMSP ČR.

„Prvním impulsem byl průzkum, který ukázal, že podnikatelé si význam internetu pro podnikání uvědomují, ale mají spoustu obav, které vyplývají zejména z toho, že jim chybí informace, a ve využívání těchto nástrojů mají obrovské rezervy,“ říká Eva Svobodová, generální ředitelka AMSP, a dodává: “První kolo univerzity Online Start! nás utvrdilo v tom, že jdeme správným směrem, jelikož až 67 % z přihlášených nemělo na začátku ani vlastní webovou stránku a po jejím skončení projevilo až 90 % účastníků zájem v Online Start! dál pokračovat.”

„Internet a bezplatné online nástroje, které jsou podnikatelům a malým firmám šité na míru, jsou pro ně stále v mnoha směrech neprobádanou oblastí. Proto jsme rádi, že spolu s Asociací AMSP vstupuje do projektu nový partner, Podnikatel.cz. Je to pro nás signál, že internetová gramotnost je pro segment malých a středních podniků velice žádoucí, a proto se budeme této oblasti dlouhodobě věnovat," říká Taťána le Moigne, ředitelka českého Googlu.

“Podnikatel.cz se o osvětu v internetové gramotnosti mezi podnikateli snaží již delší čas, proto být součástí tohoto projektu je pro nás přirozeným rozšířením našeho již stávajícího obsahového portfolia,” upřesňuje Michael Hovorka, šéfredaktor business serveru Podnikatel.cz, který upozornil, že po ukončení Letní školy internetu si své naučené dovednosti mohou účastníci ověřit v znalostní soutěži: “Ti nejúspěšnější pak budou odměněni zajímavými cenami,” doplnil Michael Hovorka.

Podnikatelé se v Letní škole internetu krok po kroku naučí využívat možnosti, které na internetu pro jejich prezentaci existují. Jednotlivé lekce firmám na praktických příkladech ukáží vše o základech online prostředí: jak se na internetu zviditelnit zdarma, jak si vytvořit vlastní webové stránky, jak tento web správně pomocí internetové reklamy propagovat, jak jej měřit či jak jej zdarma obohatit o internetové aplikace.

Odkazy na všechny články včetně návodných webinářů budou k dispozici ve speciálu http://online.podnikatel.cz a také fanouškům stránky eByznys na Facebook.com (http://www.facebook.com/eByznys). Informace o registraci najdete na www.amsp.cz/letni-skola.


O serveru Podnikatel.cz

(www.podnikatel.cz)

Podnikatel.cz je business server určený pro podnikatele, živnostníky a manažery malých a středních firem. Svým čtenářům přináší kompletní informační servis, aktuální zpravodajství ze světa podnikání, databáze zákonů, firem a úřadů státní správy, právní poradenství nebo manažerské rady pro úspěšný business.

O společnosti Internet Info, s.r.o.

(www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z nejvýznamnějších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Podnikatel, Root, DigiZone, Vitalia, Bomba, Slunečnice), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Rošická, marketing a PR
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel. 277 004 630,600, fax 277 004 601
E-mail: hana.rosicka@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz


O Asociaci malých a středních podniků a živnostníků ČR

(www.amsp.cz)

Asociace malých a středních podniků a živnostníků České republiky sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky a živnostníky i jejich organizace z celé republiky. Úspěšně prosazuje základní myšlenky z Programu rozvoje malých a středních podniků v ČR, který zpracovala již v roce 2003 a průběžně jej aktualizuje. Asociace spolupracuje s vládou, jednotlivými ministerstvy a v uplynulých letech iniciovala řadu zákonných opatření, která pomáhají formovat podnikatelské prostředí v naší zemi. Je připomínkovým místem k připravované legislativě, členem Podnikatelské rady a řady dalších poradních orgánů vlády a ministerstev vč. hodnotitelských komisí, je zastoupena rovněž na evropské úrovni, a to přímo v představenstvu Evropské asociace řemesel, malých a středních podniků (UEAPME) v Bruselu. Pro své členy poskytuje především INFORMAČNÍ SERVIS zaměřený cíleně na segment malých a středních podniků a živnostníků z celé řady oblastí, dále účast na odborných akcích, seminářích, konferencích, setkáních podnikatelů v ČR i v zahraničí a celkové prosazování zájmů tohoto segmentu vůči vládě, parlamentu a dalším institucím. S cílem zviditelnění živnostníků i malých a středních firem poskytuje asociace záštitu, nominuje a je odborným hodnotitelem celostátních soutěží „Firma roku & Živnostník roku“ vyhlašovaných deníkem Hospodářské noviny. Dále je odborným partnerem soutěže bankovních produktů „Zlatá koruna“, soutěže „Štiky českého byznysu“ a unikátního projektu „HSBC grant pro exportéry“.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

AMSP ČR
Eva Svobodová, MBA
Generální ředitelka
Tel. 224 223 273, 737 122 551
svobodova@amsp.cz


O společnosti Google Inc.

(www.google.com)

Inovativní vyhledávací technologie společnosti Google umožňují každodenní přístup k informacím milionům lidí po celém světě. Google založili v roce 1998 Larry Page a Sergey Brin, dva studenti univerzity ve Stanfordu, a dnes má přední postavení na všech hlavních globálních trzích. Model cílené reklamy, který Google nabízí svým zákazníkům, poskytuje firmám všech velikostí měřitelné výsledky a zároveň rozšiřuje možnosti internetu pro samotné uživatele. Centrála společnosti Google se nachází v americkém Silicon Valley, jednotlivé pobočky pak na různých místech Ameriky, Evropy a Asie. Více informací najdete vždy na www.google.com.

Google Česká republika

(www.google.cz)

Česká pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006, nyní dosáhla s partnerem Centrum Holdings 35,4% podílu na trhu vyhledávání (Navrcholu.cz, prosinec 2009). Google od otevření pobočky uvedl na český trh více než 50 lokalizovaných služeb pro české uživatele, a to včetně produktů jako Mapy Google, online kancelář Dokumenty Google, Kalendář Google, Překladač Google, video portál YouTube, prohlížeč Google Chrome nebo operační systém Android. Malé, střední i velké firmy v České republice mají možnost využít online reklamu v rámci vyhledávání a obsahové sítě (Google AdWords) nebo monetizovat svůj vlastní obsah v rámci služby Google AdSense).

Využít též mohou analytické nástroje pro plánování a měření kampaní: Google Analytics, Google Trends, Statistiky vyhledávání Google, Ad Planner, případně nástroj pro tvorbu grafických kampaní (Display Ad Builder).

Společnost Google Česká republika uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu v různých oblastech (média, korporátní sektor, enterprise, neziskový sektor atd.) V obchodní oblasti (prodej reklamy ve vyhledavání i v obsahové síti) Google úzce spolupracuje s celou řadou mediálních i internetových agentur v České republice, primárně však s držiteli certifikace Google Certified Company. Více informací na www.googleblog.cz nebo media centru pro české novináře http://sites.pressatgoogle.com/cz

Technická podpora pro české uživatele:
Pro více informací o produktech Google mohou čeští uživatelé kontaktovat komunitu laiků, vývojářů a IT pracovníků na portálu GUG.cz. Jde o externí projekt, který kromě technické podpory ve spolupráci s inženýry z Googlu, nabízí i širokou škálu novinek, diskusních fór a odborných přednášek.

Google je ochranná známka společnosti Google Inc. Všechna další jména a názvy produktů či firem mohou být ochrannými známkami svých vlastníků.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Google
Jan Řezáč
Grayling
tel. 224 251 555, 775 558 279
jan.rezac@grayling.com