Renata Fiedlerová povede marketing Internet Info
Na pozici Marketingové ředitelky vydavatelství Internet Info nastupuje Renata Fiedlerová. Bude mít na starost kompletní marketingovou strategii společnosti a podporu všech jejích aktivit.
5. 1. 2012Novou šéfkou marketingového týmu Internet Info se stává Renata Fiedlerová. Bude zastřešovat marketingovou podporu zpravodajských serverů a jednotlivých projektů společnosti, odborných konferencí a v neposlední řadě i společnosti jako celku. Zároveň bude zabezpečovat interní komunikaci firmy.
Renata Fiedlerová (40) vystudovala obor marketing na Vysoké škole ekonomické v Praze. Své pracovní zkušenosti získávala v marketingových odděleních společností N Shop, Autosalon Klokočka a B2B Centrum. Od roku 2001 zastávala funkci marketingové manažerky iDNES.cz a byla zodpovědná za veškeré marketingové a PR aktivity tohoto zpravodajského portálu. Do společnosti Internet Info nastupuje po mateřské dovolené.
„Jsem přesvědčen, že bohaté zkušenosti, které Renata během své profesní dráhy získala, nám přinesou novou inspiraci a přispějí k dlouhodobému rozvoji dobrého jména našich webů a všech akcí, které naše společnost pořádá, “ říká Ján Simkanič, výkonný ředitel Internet Info.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Rošická, Marketing & PR specialistka
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
T: +420 277 004 631, F: +420 277 004 601, E: hana.rosicka@iinfo.cz; W: www.iinfo.cz
Internet Info, s.r.o. (www.iinfo.cz) představuje jednu z největších mediálních společností českého internetového trhu. Je vydavatelem řady specializovaných zpravodajských a zábavních serverů, které patří ke špičce ve svém oboru. Současně se zaměřuje na produkci odborných konferencí, seminářů a školení.