Internet Info: Konference o internetovém marketingu proběhne již za dva týdny
Nejvýznamnější konference o internetové reklamě v České republice proběhne již 20. května 2008. Celodenní setkání odborníků z mediálně-inzertní oblasti s názvem Internet Advertising Conference 2008 pořádá Sdružení pro internetovou reklamu.
6. 5. 2008Odborná konference Internet Advertising Conference 2008 se uskuteční již za dva týdny, tedy v úterý 20. května 2008 ve Slovanském domě v Praze. Akce je primárně určena zástupcům reklamního a marketingového trhu v České republice, především zadavatelům internetové reklamy, poskytovatelům obsahu, a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Účastníci se mohou těšit na atraktivní celodenní program, v němž nebudou chybět ani případové studie či odborné panelové diskuze. Následovat bude společenský večer s networkingem, který proběhne v Clubu Havana. Odborným garantem a pořadatelem konference je Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), produkci zajišťuje společnost Internet Info.
Pozvání mezi řečníky přijali zástupci mediálních a reklamních společností (např. Media One, OMD Digital, Mediaedge:cia, Advertures či OgilvyInteractive) a zadavatelů reklamních kampaní (Microsoft, Seznam, NetCentrum, Vodafone, Unilever, Kofola nebo LMC), ale i odborníci na internetovou reklamu z řad médií (Marketing&Media, Strategie, Lupa). Praktický pohled na to, co uživatelé na internetu opravdu dělají, přinese zástupce výzkumného institutu GfK Praha.
Konference přinese shrnutí aktuální situace na poli internetové reklamy, a to z pohledu všech účastníků mediálního trhu – provozovatelů, agentur, zadavatelů i internetové veřejnosti. Posluchači se seznámí s typickými vlastnostmi a výhodami online reklamy a s novinkami z oboru. Hovořit se bude například o efektivitě PPC kampaní, o koncepci Web 2.0 a využití interaktivity na internetu. Nebudou chybět ani zahraniční trendy, které představí Balint Hamvas (Mediaedge:cia, Maďarsko), či zkušenosti ze segmentu FMCG.
Vybíráme z programu konference:
- Výdaje do reklamy na českém mediálním trhu
- Srovnání efektivity jednotlivých mediatypů
- Trendy a budoucnost internetové inzerce
- Netradiční způsoby internetové reklamy a její měření
- Webtesty Oční kamerou – co na stránkách návštěvník opravdu dělá?
- 7 klíčových metrik online marketingu
- Uvadající smysl značek
- Nová digitální média a PR
- Budování značky zaměstnavatele
- a další
Program jsme se snažili sestavit tak, aby co nejlépe pokrýval celou šíři tématu internetového marketingu a online inzerce. Obrátili jsme se na specialisty, kteří mohou účastníkům konference rozšířit jejich pohled na současné možnosti inzertních aktivit firem na internetu,
doplňuje k programu Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.
Podrobnosti o programu a obsahu jednotlivých prezentací jsou k dispozici na stránkách konference. Právě tam zájemci naleznou také registrační internetový formulář, prostřednictvím něhož se mohou na konferenci přihlásit.
Partnery konference jsou společnosti NetCentrum a Internet BillBoard. Mediálně konferenci podporují týdeníky Czech Business Weekly, Marketing&Media a Profit.
Pořadatel:
Produkce:
Partneři:
Mediální partneři:
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Šebelová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110 fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
O Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) (www.spir.cz)
SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu – sekce internetových médií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 44 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor realizuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.O společnosti Internet Info, s. r. o. (www.iinfo.cz)
Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb, které měsíčně využije téměř 1,7 milionů uživatelů. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.