Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


TUESDAY Business Network: E-Business Forum 2009: Jak financovat e-shopy v době krize?

Jaké jsou aktuální problémy provozovatelů internetových obchodů v Česku? Jaký dopad na chod a fungování e-businessu mělo letošní zpomalení ekonomiky? Především o těchto aktuálních tématech diskutovali účastníci včerejší odborné konference E-Business Forum 2009.

7. 10. 2009
EBF - logo

Výroční konference o elektronickém obchodování E-Business Forum 2009 se zúčastnilo na 100 zástupců internetových obchodníků, managerů internetových společností, marketingových specialistů či investorů. Ty všechny zajímala především aktuální situace na trhu online prodejců a v první řadě to, jak se trh a jednotliví jeho hráči vypořádali s ekonomickým poklesem v posledním roce.

Hlavním problémem provozovatelů e-shopů, jak se potvrdilo na včerejší konferenci, je především cenová politika z předchozího období. Ve snaze nabídnout co nejnižší cenu jsou nyní obchodníci postaveni před otázku, jak ufinancovat provoz on-line obchodu s nižšími maržemi, upozorňuje Jan Vetyška, výkonný ředitel APEK, a dodává: Dalším nosným tématem konference bylo srovnání českého prostředí se zahraničním. Z hlediska kvality nabízených služeb vyšly z tohoto srovnání české e-shopy velmi dobře.

Nikola Rafaj, programový ředitel TUESDAY Business Network, navíc doplňuje: Jsme rádi, že se nám podařilo do programu přivést zajímavé zahraniční speakery a že mezi účastníky byli zástupci všech významných e-shopů a podnikatelů z oblasti e-commerce v ČR. Věřím, že jsme tak otevřeli cestu pro další úspěšné ročníky konference E-Business Forum.

V programu konference zazněly tyto přednášky a panelové diskuze:

EBF - foto

I. blok: Aktuální stav a hlavní trendy elektronického obchodu

  • Co jsem se naučil o elektronickém obchodu v Evropě
  • Jak prodat Vaši firmu – doporučení pro majitele
  • Panelová diskuse: Je český trh proti Evropě výjimečný?

II. blok: Ekonomická krize – ano, je. A jak ovlivňuje elektronický obchod?

  • Finanční management internetového obchodu – lessons learned
  • I dodavatel potřebuje prodat, aby přežil a dostal prémie!!!
  • Panelová diskuse: Všichni chceme vydělat. Jak toho dosáhnout?

III. blok: Hlavní sezona se blíží – právní rady a bezpečnost pro internetové obchody

  • O bezpečnosti: Kolik stojí den bez funkčního e-shopu
  • Právní poradna: Jak vycházet se zákazníky a zákony
  • Co přinese novela evropské směrnice
  • Panelová diskuse: Hlavní sezona se blíží – právní rady a bezpečnost pro internetové obchody
EBF - foto EBF - foto

Fotogalerie z akce je dostupná na stránkách konference, stejně jako profily všech vystupujících a další materiály. Konferenci uspořádala Asociace pro elektronickou komerci (APEK) ve spolupráci se sdružením TUESDAY Business Network.

Organizátoři:

APEK - logo logo Tuesday



Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Nikola Rafaj, programový ředitel
TUESDAY Business Network
E-mail: rafaj@tuesday.cz, http://www.tuesday.cz

Hana Jarešová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel. 277 004 630, fax 277 004 601
E-mail: hana.jaresova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz



O Asociaci pro elektronickou komerci

(www.apek.cz)

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je sdružením více než 190ti firem, podnikatelů a odborníků v oboru elektronického obchodu. Cílem Asociace je soustavně podporovat rozvoj elektronického obchodování v České republice. Jedním z hlavních projektů APEKu je certifikace internetových obchodů – www.certifikovany-obchod.cz.

O sdružení TUESDAY Business Network

(www.tuesday.cz)

TUESDAY Business Network je podnikatelská síť, sdružující profesionály z oblasti technologického podnikání (dodavatele, uživatele i další odborníky), poskytující příležitost pro networking, sdílení informací a zkušeností mezi podnikateli, investory, konzultanty a poskytovateli služeb v oblasti technologií a inovací. Hlavními aktivitami TUESDAY Business Network jsou pořádání akcí, seminářů a konferencí, příprava průzkumů trhů a white paperů, vzdělávání a evangelizace trhu o možnostech využívání technologií v profesionální činnosti. TUESDAY Business Network spolupracuje s řadou dalších asociací v České republice i zahraničí.

O společnosti Internet Info, s. r. o.

(www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.