TUESDAY Business Network: MEDIA MONDAY – jak (znovu) financovat média?
Druhé setkání v rámci nového projektu MEDIA MONDAY se uskuteční již za dva týdny. Hovořit se bude o tom, jak se mohou média vypořádat se současným propadem výnosů nebo také jak je myšlenka zpoplatnění internetového obsahu reálná či nikoli.
8. 9. 2009Další ze série setkání pod hlavičkou MEDIA MONDAY tentokrát s podtitulem Krize, nekrize – Jak (znovu) financovat média se uskuteční již za dva týdny, v pondělí 21. září 2009. Nově se účastníci sejdou v prostorách multimediálního školícího střediska FUTUROOM, které je partnerem projektu společně s O2 Media společnosti Telefónica O2. Setkání pořádá sdružení TUESDAY Business Network.
Mediální magnát Rupert Murdoch způsobil v květnu 2009 velké pozdvižení, když oznámil, že do roka jeho News Corporation zpoplatní své zpravodajské weby. Naboural tím zažité schéma, že obsah na internetu je poskytovaný zdarma. A jak je to u jiných médií? Proč některá média žijí převážně z reklamy a jiná z předplatného? Jsou stávající modely financování dlouhodobě udržitelné a jaké jsou alternativní modely?
Speakery pondělního setkání budou Matěj Hušek (PPF Media), Miroslaw Kowalski (Edytor) a Radim Krejčí (Patria Online), kteří zasednou v následné panelové diskuzi po boku moderátora Patricka Zandla (Lupa.cz). Podrobný program je stejně jako registrační formulář k dispozici na stránkách MEDIA MONDAY.
Prohlášením o zpoplatnění zpravodajských internetových portálů rozpoutal Rupert Murdoch živou diskuzi také v české mediální oblasti. Proto chceme tuto debatu pozvednout na úroveň odborného setkání všech, kteří mají možnost budoucí vývoj ovlivnit,
upřesňuje Nikola Rafaj, programový ředitel sdružení TUESDAY Business Network.
Partneři:
Mediální partneři:
Pořadatel:
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Nikola Rafaj, programový ředitel
TUESDAY Business Network
Internet Info, s.r.o.
Hana Jarešová, marketingová ředitelka
Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel.: 277 004 630, 600 fax 277 004 601
E-mail: hana.jaresova@iinfo.cz
www.iinfo.cz
O sdružení TUESDAY Business Network:
(www.tuesday.cz)TUESDAY Business Network je podnikatelská síť, sdružující profesionály z oblasti technologického podnikání (dodavatele, uživatele i další odborníky), poskytující příležitost pro networking, sdílení informací a zkušeností mezi podnikateli, investory, konzultanty a poskytovateli služeb v oblasti technologií a inovací. Hlavními aktivitami TUESDAY Business Network jsou pořádání akcí, seminářů a konferencí, příprava průzkumů trhů a white paperů, vzdělávání a evangelizace trhu o možnostech využívání technologií v profesionální činnosti. TUESDAY Business Network spolupracuje s řadou dalších asociací v České republice i zahraničí.
O společnosti Internet Info, s.r.o.:
(www.iinfo.cz)Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.