Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


TUESDAY Business Network: MEDIA MONDAY – jak (znovu) financovat média?

Druhé setkání v rámci nového projektu MEDIA MONDAY se uskuteční již za dva týdny. Hovořit se bude o tom, jak se mohou média vypořádat se současným propadem výnosů nebo také jak je myšlenka zpoplatnění internetového obsahu reálná či nikoli.

8. 9. 2009
Media Monday - logo

Další ze série setkání pod hlavičkou MEDIA MONDAY tentokrát s podtitulem Krize, nekrize – Jak (znovu) financovat média se uskuteční již za dva týdny, v pondělí 21. září 2009. Nově se účastníci sejdou v prostorách multimediálního školícího střediska FUTUROOM, které je partnerem projektu společně s O2 Media společnosti Telefónica O2. Setkání pořádá sdružení TUESDAY Business Network.

Mediální magnát Rupert Murdoch způsobil v květnu 2009 velké pozdvižení, když oznámil, že do roka jeho News Corporation zpoplatní své zpravodajské weby. Naboural tím zažité schéma, že obsah na internetu je poskytovaný zdarma. A jak je to u jiných médií? Proč některá média žijí převážně z reklamy a jiná z předplatného? Jsou stávající modely financování dlouhodobě udržitelné a jaké jsou alternativní modely?

Speakery pondělního setkání budou Matěj Hušek (PPF Media), Miroslaw Kowalski (Edytor) a Radim Krejčí (Patria Online), kteří zasednou v následné panelové diskuzi po boku moderátora Patricka Zandla (Lupa.cz). Podrobný program je stejně jako registrační formulář k dispozici na stránkách MEDIA MONDAY.

Prohlášením o zpoplatnění zpravodajských internetových portálů rozpoutal Rupert Murdoch živou diskuzi také v české mediální oblasti. Proto chceme tuto debatu pozvednout na úroveň odborného setkání všech, kteří mají možnost budoucí vývoj ovlivnit, upřesňuje Nikola Rafaj, programový ředitel sdružení TUESDAY Business Network.


Partneři:

O2

Futuroom

Mediální partneři:

MM_partneři

Pořadatel:

logo Tuesday


Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Nikola Rafaj, programový ředitel
TUESDAY Business Network

Internet Info, s.r.o.
Hana Jarešová, marketingová ředitelka
Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel.: 277 004 630, 600 fax 277 004 601
E-mail: hana.jaresova@iinfo.cz
www.iinfo.cz

O sdružení TUESDAY Business Network:

(www.tuesday.cz)

TUESDAY Business Network je podnikatelská síť, sdružující profesionály z oblasti technologického podnikání (dodavatele, uživatele i další odborníky), poskytující příležitost pro networking, sdílení informací a zkušeností mezi podnikateli, investory, konzultanty a poskytovateli služeb v oblasti technologií a inovací. Hlavními aktivitami TUESDAY Business Network jsou pořádání akcí, seminářů a konferencí, příprava průzkumů trhů a white paperů, vzdělávání a evangelizace trhu o možnostech využívání technologií v profesionální činnosti. TUESDAY Business Network spolupracuje s řadou dalších asociací v České republice i zahraničí.

O společnosti Internet Info, s.r.o.:

(www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.