New Media Inspiration propojí akademickou sféru se světem byznysu
Nezávislá členská síť TUESDAY Business Network a Studia nových médií Filozofické fakulty Univerzity Karlovy společně pořádají konferenci New Media Inspiration. Ta se zaměří na problematiku monitoringu sociálních sítí a přinese aktuální informace a inspiraci v oblasti nových médií.
12. 1. 2012Celodenní konference New Media Inspiration se uskuteční v sobotu 21. ledna 2012 na půdě Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Akce je určena akademickým pracovníkům, studentům i zástupcům komerčního sektoru. Toto propojení akademické sféry a byznysu by mělo pro obě strany představovat možnost získat inspiraci a neotřelé pohledy na problematiku nových médií.
Obsah konference bude rozdělen do několika tematických bloků: Sociální média, Use cases měření v sociálních médiích, Panel absolventů & blok inspirací a Kinectový blok. Chybět nebudou ani praktické workshopy. Bližší informace k programu a možnost registrace zájemci naleznou na stránkách akce.
Na pořádání New Media Inspiration se spolupodílí TUESDAY Business Network, sdružující technologické podnikatele, investory a IT profesionály, a Studia nových médií na Ústavu informačních studií a knihovnictví Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. „Nová média představují v dnešní době významný směr rozvoje a je nezbytné v tomto oboru neustále sledovat trendy. Konference představuje pro studenty další možnost získání aktuálních informací a zároveň příležitost setkat se s řadou profesionálů z oblasti nových médií,“ říká Josef Šlerka, Chief Technology Strategist v Ataxo Group a vedoucí oboru Studia nových médií na ÚISK FF UK.
„Členům TUESDAY Business Network tradičně přinášíme důležité informace a inspirativní podněty týkající se moderních technologií, které jim mohou pomoci při jejich podnikání. Program konference New Media Inspiration výborně zapadá do tohoto konceptu a věříme, že spojení s akademickou sférou přinese řadu nových pohledů, inspiraci a celkově osvěží stávající odbornou diskuzi,“ dodává Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info.
Vybíráme z programu:
- Roman Neruda (Ústav informatiky AV ČR): Keynote: Umělá intelligence
- Tomáš Pruša (Masarykova Univerzita): Sociální média ve zdravotnictví
- Karel Minařík: Vizualizace dat a jejich interpretace
- Eliška Hutníková (H1.cz): Jak měříme efektivitu výkonnostní kampaně na Facebooku
- Jan Perla (OgilvyInteractive): České politické strany na Facebooku
- Ondřej Jireš (Dobrý web): Obchod s hloupostí na Facebooku
Partnerem New Media Inspiration je společnost H1.cz. Konference je pořádána za podpory BizIT a FF UK. Hlavním mediálním partnerem je server Lupa.cz. Mediálními partnery pak jsou Marketing & Media, Marketing Journal, MediaGuru.cz, Médiář.cz, ProInflow a Tyinternety.cz. Produkčně se na akci podílí Internet Info.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Rošická, Marketing & PR specialistka
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
T: +420 277 004 631, F: +420 277 004 601, E: hana.rosicka@iinfo.cz; W: www.iinfo.cz
TUESDAY Business Network (www.tuesday.cz) je sdružení poskytující platformu pro setkávání, navazování kontaktů a sdílení informací mezi podnikateli, investory a profesionály v oblasti technologií a inovací. Je pořadatelem řady odborných seminářů a konferencí zaměřených na využití technologií v praxi.
Internet Info, s.r.o. (www.iinfo.cz) představuje jednu z největších mediálních společností českého internetového trhu. Je vydavatelem řady specializovaných zpravodajských a zábavních serverů, které patří ke špičce ve svém oboru. Současně se zaměřuje na produkci odborných konferencí, seminářů a školení.