Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Léto na Lupě: zvolte Telekomunikační web roku 2004

Praha, 11. června 2004 - Letní měsíce na serveru Lupa.cz proběhnou ve znamení hledání nejlepší webové prezentace telekomunikačních operátorů. Pořadí jednotlivých webů bude určeno na základě hlasování čtenářů a hodnocení odborné poroty.

11. 6. 2004

Odborný server Lupa.cz se rozhodl během léta zjistit, jakou roli hraje Internet v marketingové politice telekomunikačních společností a jakou důležitost tyto firmy připisují vlastní internetové prezentaci. Proto dnes bylo na adrese http://soutez.lupa.cz spuštěno hlasování veřejnosti o nejlepší Telekomunikační web roku 2004.

Logo soutěže Telekomunikační web roku 2004

Internet je v současnosti jedním ze strategických komunikačních kanálů mezi firmami a jejich klienty. Jeho role navíc s postupem času stále roste, v řadě případů je Internet prvním nebo hlavním prostředkem obchodního kontaktu mezi oběma stranami. Telekomunikační společnosti k němu mají více než blízko, proto jsme zvolili právě tento segment firemních prezentací, přibližuje základní téma hlasování Ján Simkanič, content manager společnosti Internet Info, která server Lupa.cz provozuje.

Kromě internetové veřejnosti se hodnocení ujme i odborná porota. Dnešním dnem proto na serveru Lupa.cz začal vycházet seriál článků, který postupně v týdenním intervalu představí jednotlivé webové prezentace a zároveň přinese o podrobné komentáře porotců. Každý z nich má dle své profesní specializace na starosti jeden úhel pohledu – mezi kritéria patří obsahová kvalita, grafické řešení, přehlednost a navigace, přístupnost a marketingová hodnota. Celkem by takto mělo být představeno 16 webů nejvýznamnějších telekomunikačních firem podnikajících v České republice.

Soutěž potrvá od 11.června do 1. října, kdy budou oznámeny výsledky. Bude vyhlášeno pořadí na prvních třech místech v obou kategoriích a vylosovaní výherci z řad hlasujících čtenářů obdrží hodnotné ceny. Mezi partnery soutěže patří hostingové centrum Ignum, NAVRCHOLU.cz, profesionální systém pro sledování a analýzu návštěvnosti internetových stránek, týdeník Strategie, týdeník Profit a ekonomický časopis ebiz.

Hodnocené weby:

Aliatel, Contactel, Czech On Line, České radiokomunikace, Český Telecom, eTel, Eurotel, GTS, InWay, Nextra, Oskar, SkyNet, Tele2, Tiscali, T-Mobile, T-Systems

Hodnotící kategorie/Odborná porota:

Grafické řešení/Pavel Kout – grafik a manažer webdesignerského studia WEBface
Marketingová hodnota/Jan Kučmáš – šéfredaktor týdeníku Strategie
Přehlednost a navigace/Marek Prokop – specialista na vývoj webových aplikací a internetový marketing, vydavatel odborného internetového magazínu Sova v sítí
Přístupnost/David Špinar – vedoucí konzultantského centra Dobrý web
Obsahová kvalita/Patrick Zandl – ředitel společnosti Pipeline, zabývající se propojováním aplikací do mobilních sítí na bázi PR SMS a vydavatel odborného internetového blogu Marigold.cz.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Ján Simkanič, content manager
Internet Info, s.r.o., Na Strži 5, 140 00 Praha 4
Tel. 241 441 695, fax 241 441 697
E-mail: simkanic@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

Lupa.cz
Lupa.cz je jeden z nejstarších a nejznámějších specializovaných zpravodajských serverů na českém Internetu. Jádrem jeho obsahu jsou původní denní komentáře z oblasti Internetu a telekomunikací se zvláštním zřetelem na problematiku poskytovatelů připojení, internetového obsahu, marketingu a e-commerce.

O společnosti Internet Info, s. r. o.
Společnost Internet Info, s.r.o., provozuje v českém Internetu 10 obsahových serverů, mezi něž patří například Lupa, Měšec, Root, Navrcholu, Slunečnice a další. Pod značkou Dobrý web se také věnuje konzultacím v oblasti webových služeb. V posledních třech letech se pravidelně umisťuje v přehledu nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední a východní Evropě FAST 50, dvakrát dokonce na prvním místě v rámci České republiky.