TUESDAY Business Network: Marketing Monday: nová série akcí bude zaměřena na marketing
Sdružení TUESDAY Business Network přichází s novým seriálem odborných setkání. Během pěti pondělních podvečerů v roce 2011 budou mít členové sdružení a všichni další zájemci možnost potkávat se a získávat zajímavé informace z oblasti marketingu a médií na akcích s názvem Marketing Monday.
20. 1. 2011Nová platforma setkání Marketing Monday pořádaná sdružením TUESDAY Business Network má za cíl přinášet inspirativní témata a podněcovat odbornou debatu v oblasti marketingu, reklamy a médií. Svým účastníkům – profesionálům převážně z technologických, internetových a telekomunikačních firem – dává jedinečnou příležitost k setkávání a navazování nových kontaktů. Nabízí vhled do aktuálních témat pod různými pozorovacími úhly, což může být cenným podnětem pro další práci.
První setkání proběhne v pondělí 24. ledna a jeho motto zní: Kdo hledá, najde – současnost a budoucnost internetových vyhledávačů. Role přednášejících a panelistů se zhostí přední odborníci na vyhledávače, konzultanti a osoby zodpovědné za rozvoj vyhledávačů, mezi jinými například Dušan Janovský (Seznam.cz), či Filip Hráček (Google Czech Republic). Hovořit se bude o tradičně silných hráčích i alternativních start-up projektech, (ne)dokonalosti vyhledávacích algoritmů, vyhledávání na sociálních sítích a dalších možnostech hledání informací.
„Neméně lákavým tématem, které se připravuje na březen, jsou čtečky elektronických knih, které už i v Česku získávají čím dál silnější zastoupení. Zjistíme, nakolik nakladatelé využívají tento nový trend, či zda již zaspali, prozkoumáme právní, obchodní a technické překážky digitálního čtení,“ doplňuje Petr Koubský, programový ředitel TUESDAY Business Network. „Pro tento rok chystáme také debatu o virálním a guerilla marketingu, či o ceně jako marketingovém nástroji, kde prozkoumáme trend slevových a aukčních serverů a srovnávače cen,“ dodává Koubský.
Seriál Marketing Monday je primárně určen pro marketingové ředitele a manažery, zástupce mediálních agentur, zadavatele reklamy i poskytovatele obsahu, zástupce firem zaměřených na informační a komunikační technologie, investory a v neposlední řadě i pro odborné novináře.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Rošická, Marketing & PR specialistka
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
Tel. 277 004 631, fax 277 004 601
E-mail: hana.rosicka@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
O sdružení TUESDAY Business Network
(www.tuesday.cz)TUESDAY Business Network je podnikatelská síť, sdružující profesionály z oblasti technologického podnikání (dodavatele, uživatele i další odborníky), poskytující příležitost pro networking, sdílení informací a zkušeností mezi podnikateli, investory, konzultanty a poskytovateli služeb v oblasti technologií a inovací. Hlavními aktivitami TUESDAY Business Network jsou pořádání akcí, seminářů a konferencí, příprava průzkumů trhů a white paperů, vzdělávání a evangelizace trhu o možnostech využívání technologií v profesionální činnosti. TUESDAY Business Network spolupracuje s řadou dalších asociací v České republice i zahraničí.
O společnosti Internet Info, s. r. o.
(www.iinfo.cz)Internet Info je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu. Je vydavatelem zpravodajských a zábavních serverů: Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Vitalia, KupDnes. Zároveň se zaměřuje na produkci odborných konferencí, seminářů a školení, jejichž cílem je popularizace témat a šíření informací v návaznosti na zaměření jednotlivých serverů. Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které sdružuje podnikatele z oblasti technologií a pořádá setkání odborníků.