Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


TUESDAY Business Network: Zahájení MEDIA MONDAY proběhne za necelý týden

Nový projekt sdružení TUESDAY Business Network s názvem MEDIA MONDAY bude slavnostně zahájen již za týden, v pondělí 15. června 2009. Seriál setkání bude v průběhu roku reagovat na aktuální trendy konvergence médií a technologií a přispívat tak k informovanosti klíčových osob na mediálním trhu.

9. 6. 2009
Media Monday - logo

Sdružení TUESDAY Business Network spouští zcela nový projekt zaměřený na aktuální dění na českém mediálním trhu s názvem MEDIA MONDAY. První setkání se uskuteční v pondělí 15. června 2009 v 18 hodin v prostorách společnosti PricewaterhouseCoopers. Seriál setkání, která se uskuteční 4krát ročně, je určen především pro vydavatele a poskytovatele obsahu, ale i mediální a reklamní agentury, nebo investory či provozovatele informačních technologií. Partnerem projektu je O2 Media společnosti Telefónica O2.

Stejně jako u všech našich projektů je hlavním motivem setkávání na poli mediálním možnost sdílení zkušeností mezi odbornou veřejností a snaha podpořit realizaci nových nápadů v této oblasti, upřesňuje Nikola Rafaj, programový ředitel sdružení TUESDAY Business Network.

Vznik MEDIA MONDAY byl vyvolán zejména příchodem nových technologií do medií. Když vedle sebe posadíte internetového a televizního novináře, dělají sice stejnou práci, ale často si mezi sebou nerozumí. Na MEDIA MONDAY nebudeme říkat ‚nejlepší je internet‘ nebo ‚nejlepší je televize‘. Chceme spojovat dohromady všechna media a zejména ukazovat příklady, co funguje a co nefunguje, dodává Nikola Rafaj.

Tématem prvního setkání bude „Problém švýcarského nože aneb o specializaci versus konvergenci médií“. V panelové diskuzi budou probírány otázky na téma, jak ovlivňuje stírání hranic mezi mediatypy plánování a každodenní práci médií, či zda půjdou média cestou specializace, která funguje desítky let, nebo naopak konvergence.

Partner:

O2 Media

Mediální partneři:

MM_partneři

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Nikola Rafaj, programový ředitel
TUESDAY Business Network

Internet Info, s.r.o.
Hana Šebelová, marketingová ředitelka
Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel.: 277 004 630, 600 fax 277 004 601
E-mail: sebelova@iinfo.cz
www.iinfo.cz

O sdružení TUESDAY Business Network:

(www.tuesday.cz)

TUESDAY Business Network je podnikatelská síť, sdružující profesionály z oblasti technologického podnikání (dodavatele, uživatele i další odborníky), poskytující příležitost pro networking, sdílení informací a zkušeností mezi podnikateli, investory, konzultanty a poskytovateli služeb v oblasti technologií a inovací. Hlavními aktivitami TUESDAY Business Network jsou pořádání akcí, seminářů a konferencí, příprava průzkumů trhů a white paperů, vzdělávání a evangelizace trhu o možnostech využívání technologií v profesionální činnosti. TUESDAY Business Network spolupracuje s řadou dalších asociací v České republice i zahraničí.

O společnosti Internet Info, s.r.o.:

(www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.