TUESDAY Business Network: Zahájení projektu MEDIA MONDAY: konvergence, nebo specializace médií?
V pondělí 15. června 2009 proběhlo první setkání v rámci nového projektu sdružení TUESDAY Business Network s názvem MEDIA MONDAY. Diskutovalo se o konvergenci médií a aktuálních trendech na mediálním poli.
17. 6. 2009Sdružení TUESDAY Business Network tento týden spustilo svůj nový projekt s názvem MEDIA MONDAY. V pondělí 15. června 2009 se v prostorách společnosti PricewaterhouseCoopers sešlo na 120 zájemců o dění v oblasti informačních a komunikačních technologií a médií.
První setkání bylo zaměřeno na téma „Problém švýcarského nože aneb o specializaci versus konvergenci médií“. Diskuzi řídil prezident pořadatelského sdružení TUESDAY Business Network Ivan Pilný, s ním se za panelovým stolem sešli Frank Hitzert (Sanoma Magazines Praha), Jakub Unger (Centrum Holdings), Tereza Hubičková (Telefónica O2) a Matěj Hušek (PPF Media).
Polemika se vedla nad tím, zda dochází ke konvergenci médií, nebo se naopak prohlubuje jejich specializace, diskutovalo se nad rozdíly v přístupu k obsahu u různých mediatypů a co by měl novinář umět svým čtenářům nabídnout. Mezi další probírané okruhy patřila otázka významu tištěných médií v současné době, zpoplatnění obsahu na internetu, hovořilo se také o fenoménu sociálních sítí.
Odborné setkání MEDIA MONDAY se letos uskuteční ještě 3krát, přičemž to příští se bude konat 21. září 2009. Hlavním cílem projektu je možnost sdílení informací a zkušeností mezi odbornou veřejností z mediální oblasti a podpora realizace nových nápadů. Proto je vždy nedílnou součástí těchto akcí také závěrečný networking. Setkání jsou určena pro zástupce mediálních agentur, zadavatelů reklamy, poskytovatelů obsahu, dále investorům a provozovatelům informačních technologií.
„Mediální business je úžasný, ačkoliv nyní vypadá černě,“ říká Ivan Pilný, prezident TUESDAY Business Network, a dodává: „Všichni hledají, jak jej znovu udělat výdělečným. MEDIA MONDAY bude proto zejmena o příkladech, nápadech a nových přístupech, jak udělat tisk, televizi, multimédia a další mediatypy dlouhodobě životaschopné.“
Fotografie z prvního setkání MEDIA MONDAY jsou k dispozici na stránkách projektu.
Partnerem projektu je O2 Media společnosti Telefónica O2. Mediálním partnerem je týdeník EURO, deník E15, portál Patria Online a informační služba Euro24.cz.
Partner:
Mediální partneři:
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Nikola Rafaj, programový ředitel
TUESDAY Business Network
E-mail: rafaj@tuesday.cz, http://www.tuesday.cz
Hana Šebelová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel. 277 004 630, fax 277 004 601
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
O sdružení TUESDAY Business Network
(www.tuesday.cz)TUESDAY Business Network je podnikatelská síť, sdružující profesionály z oblasti technologického podnikání (dodavatele, uživatele i další odborníky), poskytující příležitost pro networking, sdílení informací a zkušeností mezi podnikateli, investory, konzultanty a poskytovateli služeb v oblasti technologií a inovací. Hlavními aktivitami TUESDAY Business Network jsou pořádání akcí, seminářů a konferencí, příprava průzkumů trhů a white paperů, vzdělávání a evangelizace trhu o možnostech využívání technologií v profesionální činnosti. TUESDAY Business Network spolupracuje s řadou dalších asociací v České republice i zahraničí.
O společnosti Internet Info, s. r. o.
(www.iinfo.cz)Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.