Internet Info: Výkonným ředitelem Internet Info byl jmenován Ján Simkanič
Výkonným ředitelem Internet Info, páté největší mediální společnosti českého Internetu, byl jmenován její dosavadní mediální ředitel Ján Simkanič. Přebírá tak odpovědnost za každodenní chod firmy a její další směřování.
14. 6. 2006Společnost Internet Info díky rozšiřujícímu se portfoliu služeb a dynamickému růstu v posledních letech posiluje svou organizační strukturu. Do nově vytvořené pozice výkonného ředitele byl jmenován Ján Simkanič, který ve firmě působí již více než pět let. Doposud zde zastával funkci mediálního ředitele, ve které odpovídal za portfolio zpravodajských serverů a marketingovou strategii.
„Internet Info je každým rokem o něco větší, ať jde o počet lidí, projektů, služeb, návštěvnost či hospodářské výsledky. Tento růst však s sebou nese i zvyšování nároků na operativní řízení, kterého by se měl nově jmenovaný výkonný ředitel ujmout. Vzhledem k výsledkům, kterých Ján Simkanič dosáhl při vedení našich mediálních aktivit, jsem přesvědčen o tom, že bude i v nové pozici člověkem na svém místě,“ komentuje změnu Marek Antoš, ředitel Internet Info. Antoš zůstává většinovým vlastníkem i jednatelem společnosti a bude se nadále věnovat především dlouhodobým cílům, strategickému plánování a rozvoji nových projektů.
Ján Simkanič (27) vystudoval magisterské studium ekonomie a překladatelství na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Dříve působil jako redaktor finančního serveru Měšec.cz a jako publicista v řadě periodik, kde se věnoval především filmové tématice. V současné době je členem Metodologické komise SPIR. Mezi jeho osobní zájmy patří film, fotografování, literatura a sociologie.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Šebelová, marketing assistant
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110 fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
O společnosti Internet Info, s. r. o.
Společnost Internet Info, s.r.o., je pátou největší mediální společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.