Začalo hlasování v anketě o nejoblíbenější finanční instituci Zlatý Měšec 2006
Až do 16. listopadu mohou čtenáři serveru Měšec.cz vybírat nejoblíbenější finanční instituci v anketě Zlatý Měšec 2006. Již čtvrtý ročník čtenářsky oblíbené ankety symbolicky uzavře další rok dynamických změn v oblasti financí a bankovnictví. Finanční domy od svých klientů získají cennou zpětnou vazbu o tom, jak si u svých klientů aktuálně stojí.
19. 10. 2006Téměř měsíc mají čtenáři serveru Měšec.cz, pořadatele ankety Zlatý Měšec 2006, možnost vybírat nejoblíbenější finanční instituci mezi českými bankami, pojišťovnami, investičními společnostmi a dalšími finančními institucemi. Hlasovat lze prostřednictvím internetového formuláře, který je k dispozici na stránkách ankety (http://zlaty.mesec.cz/), a to až do 16. listopadu 2006.
Své favority mohou čtenáři vybírat v následujících kategoriích:
- Nejoblíbenější finanční instituce – Absolutní vítěz
- Banka
- Pojišťovna
- Stavební spořitelna
- Penzijní fond
- Společnost splátkového prodeje
- Leasingová společnost
- Investiční společnost
- Obchodník s cennými papíry
- Zdravotní pojišťovna
„Anketu Zlatý Měšec pořádáme již počtvrté, ale s o to větším očekáváním. Zajímá nás totiž, jak se v průběhu času mění hodnocení našich čtenářů a klientů finančních institucí a jak reagují na aktuální vývoj finančního trhu. Těšíme se, že výsledky ankety opět přinesou zajímavé postřehy o kvalitě a úrovni tuzemských finančních domů a jejich služeb,“ komentuje začátek hlasování Petr Zámečník, šéfredaktor serveru Měšec.cz.
Hlasující čtenáři budou zařazeni do slosování o hodnotné ceny, které věnovali partneři ankety. Hlavním lákadlem je zpáteční letenka dle vlastního výběru pro dvě osoby od společnosti SkyEurope. Partnery ankety jsou dále server o digitálním vysílání DigiZone.cz a internetový obchod Obchodní dům.cz. Partnerem kategorie Banka se stal server BankovníPoplatky.com. Mediálními partnery jsou Rádio Česko, časopis Osobní finance a server FinExpert.cz.
Slavnostní vyhlášení oficiálních výsledků ankety a předání diplomů vítězům proběhne za přítomnosti zástupců jednotlivých finančních institucí dne 7. prosince 2006 v reprezentativních prostorách restaurace Mánes.
V předchozím ročníku ankety Zlatý Měšec zvítězila Česká spořitelna, když na postu nejoblíbenější finanční instituce vystřídala Českou pojišťovnu. Kompletní přehled výsledků předchozích ročníků ankety naleznete na adrese http://zlaty.mesec.cz/.
Partneři ankety:
Mediální partneři:
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Šebelová, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110 fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
Měšec.cz
Finanční server Měšec.cz přináší aktuální informace ze světa osobních a firemních financí. Poskytuje podrobné charakteristiky a srovnávací analýzy produktů, které nabízejí finanční instituce. Umožňuje čtenářům, aby se díky dostatku informací, které naleznou na jednom místě, dokázali efektivně rozhodovat, kam uložit své úspory, kde získat úvěr, kde se pojistit či jaké formy platebního styku používat. Během měsíce jej navštíví 200 tisíc uživatelů.
O společnosti Internet Info, s. r. o.
(www.iinfo.cz)
Společnost Internet Info, s.r.o., je pátou největší mediální společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.