Měšec.cz: Nejoblíbenější finanční institucí se v anketě Zlatý Měšec 2006 stala ČSOB
Již počtvrté vybírali čtenáři finančního serveru Měšec.cz své favority mezi finančními institucemi. V anketě Zlatý Měšec 2006 se absolutním vítězem stala Československá obchodní banka, která tak vystřídala loňského vítěze Českou spořitelnu.
8. 12. 2006Absolutním vítězem a nejoblíbenější finanční institucí čtvrtého ročníku ankety Zlatý Měšec 2006 (http://zlaty.mesec.cz/) se poprvé stala Československá obchodní banka. Subjekty z finanční skupiny ČSOB kromě hlavní kategorie zvítězily v hlasování serveru Měšec.cz také v kategorii Banka, Stavební spořitelna a Investiční společnost. Uspěla také skupina PPF, když ve svých kategoriích obhájily prvenství Česká pojišťovna a Penzijní fond České pojišťovny.
Výsledky ankety byly vyhlášeny na slavnostním ceremoniálu v pražské restauraci Mánes, kde se sešli zástupci bank, pojišťoven, stavebních spořitelen, investičních společností a dalších finančních institucí.
V hlavní kategorii Nejoblíbenější finanční instituce roku 2006 se za ČSOB umístila Česká pojišťovna, která se letos dostala před Českou spořitelnu, absolutního vítěze loňského ročníku. Českomoravská stavební spořitelna se posunula na čtvrtou příčku a první pětici doplnila místo Poštovní spořitelny GE Money Bank.
Nejoblíbenější finanční instituce roku 20061. ČSOB
2. Česká pojišťovna
3. Česká spořitelna
4. Českomoravská stavební spořitelna
5. GE Money Bank
„Oproti loňsku jsme v uspořádání ankety provedli jednu změnu, když jsme rozdělili kategorii Nejoblíbenější úvěrová a leasingová společnost na dvě samostatné kategorie. Chtěli jsme se tak pokusit identifikovat nejoblíbenější hráče na trhu s větší přesností a zároveň od sebe oddělit poskytovatele různých typů finančních služeb,“ vysvětluje Petr Zámečník, šéfredaktor pořádajícího finančního serveru Měšec.cz.
V kategorii leasingových společností nakonec předběhl ŠkoFIN společnost ČSOB Leasing a GE Money Auto. Naopak splátkovým společnostem skupina GE vévodí – teprve za GE Money Multiservis se zařadil Home Credit a Cetelem ČR.
Mezi stavebními spořitelnami prvenství už počtvrté vybojovala Českomoravská stavební spořitelna, jediný vítěz této kategorie v historii ankety. Naopak Stavební spořitelnu České spořitelny odsunuly Modrá pyramida stavební spořitelna a Raiffeisen stavební spořitelna z loňské druhé na letošní čtvrtou pozici. Ani v kategorii Obchodník s cennými papíry nedošlo k nijak dramatickému posunu klientských preferencí – nejoblíbenějším zůstává organizátor mimoburzovního trhu RM-Systém, pouze Patria Direct vystřídala na druhé pozici BrokerJet České spořitelny. Naopak první místo Všeobecné zdravotní pojišťovny lze možná označit za lehké překvapení, vzhledem k velkým změnám, které se v ní před rokem uskutečnily.
„Výsledky ankety ukazují, že přízeň a věrnost klientů je sice poměrně stabilní, že však přesto dochází k dílčím posunům. Za jedinečné se určitě dají označit výsledky České pojišťovny a Českomoravské stavební spořitelny, které si díky svému silnému postavení na trhu drží stabilní klientskou podporu,“ hodnotí letošní výsledky ankety Petr Zámečník.
Ocenění v kategorii Nejoblíbenější finanční instituce přebírá Milan Tománek, výkonný ředitel komunikace ČSOB.
Kompletní výsledky ankety Zlatý Měšec 2006
Nejoblíbenější finanční instituce1. ČSOB
2. Česká pojišťovna
3. Česká spořitelna
4. Českomoravská stavební spořitelna
5. GE Money Bank
1. ČSOB
2. Česká spořitelna
3. eBanka
4. GE Money Bank
5. Komerční banka
1. Česká pojišťovna
2. Kooperativa, pojišťovna
3. ČSOB Pojišťovna
4. Allianz pojišťovna
5. Generali pojišťovna
1. Českomoravská stavební spořitelna
2. Modrá pyramida stavební spořitelna
3. Raiffeisen stavební spořitelna
4. Stavební spořitelna České spořitelny
5. Wüstenrot – stavební spořitelna
1. Penzijní fond České pojišťovny
2. ČSOB Penzijní fond Progres, člen skupiny ČSOB
3. ING penzijní fond
4. Winterthur penzijní fond
5. Penzijní fond České spořitelny
1. ŠkoFIN
2. ČSOB Leasing
3. GE Money Auto
4. CAC Leasing
5. Raiffeisen – Leasing
1. GE Money Multiservis
2. Home Credit
3. Cetelem ČR
4. Essox
5. Toyota Financial Services Czech
1. ČSOB Investiční společnost
2. ČP Invest, investiční společnost
3. Investiční společnost České spořitelny
4. ING Investment Management
5. Credit Suisse Asset Management investiční společnost
1. RM-Systém
2. Patria Direct
3. BrokerJet, on-line broker České spořitelny
4. Fio, burzovní společnost
5. Atlantik FT
1. Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR
2. Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví
3. Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR
4. Vojenská zdravotní pojišťovna ČR
5. Česká národní zdravotní pojišťovna
Do hlasování v anketě Zlatý Měšec 2006 se v období mezi 19. říjnem a 16. listopadem zapojilo více než pět tisíc čtenářů, kteří své hlasy rozdělovali mezi finanční instituce prostřednictvím internetového formuláře na stránkách ankety http://zlaty.mesec.cz/.
Z hlasujících čtenářů byli vylosováni výherci hodnotných cen, které věnovali partneři ankety – SkyEurope Airlines, server o digitálním vysílání DigiZone.cz a internetový obchod Obchodní dům.cz. Mediálními partnery ankety jsou Rádio Česko, časopis Osobní finance a server FinExpert.cz. Partnerem kategorie Banka se stal server BankovníPoplatky.com.
Kompletní přehled výsledků předchozích ročníků ankety naleznete na adrese http://zlaty.mesec.cz/. Další podrobnosti o anketě a jejích výsledcích se dočtete v článku Zlatý Měšec 2006: Vítězí ČSOB na serveru Měšec.cz.
Partneři ankety:
Mediální partneři:
Poznámka:
ZIP soubor (1 MB) obsahující logo soutěže v různých formátech pro použití v tisku i na webu naleznete na adrese: http://i.iinfo.cz/urs-att/2006–116540886767926.ZIP.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Šebelová, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110 fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
Měšec.cz
Finanční server Měšec.cz přináší aktuální informace ze světa osobních a firemních financí. Poskytuje podrobné charakteristiky a srovnávací analýzy produktů, které nabízejí finanční instituce. Umožňuje čtenářům, aby se díky dostatku informací, které naleznou na jednom místě, dokázali efektivně rozhodovat, kam uložit své úspory, kde získat úvěr, kde se pojistit či jaké formy platebního styku používat. Během měsíce jej navštíví téměř 190 tisíc uživatelů.
O společnosti Internet Info, s. r. o.
(www.iinfo.cz)
Společnost Internet Info, s.r.o., je pátou největší mediální společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.