Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Měšec.cz: Anketa Zlatý Měšec 2009 vybere nejlepší finanční instituci

Finanční server Měšec.cz spouští v obnovené podobě čtenářsky oblíbenou anketu Zlatý Měšec 2009. Celé dva měsíce budou mít internetoví uživatelé možnost hodnotit finanční instituce a v pěti kategoriích tak vybrat ty nejlepší. Výsledky budou vyhlášeny ve středu 11. února 2009.

11. 11. 2008
Logo Zlaty Mesec

Právě dnes startuje hlasování v anketě o nejlepší finanční instituci Zlatý Měšec 2009. Až do 11. ledna 2009 mohou internetoví uživatelé hodnotit úroveň finančních institucí působících na českém finančním trhu a jimi nabízených služeb.

Oproti předchozím ročníkům má letošní anketa novou, moderní koncepci s důrazem na objektivnější hodnocení kvality finančních institucí jejími uživateli. „Důraz již není kladen na oblíbenost finanční instituce, ale především na podrobnější hodnocení konkrétních finančních služeb jako je dostupnost informací, rozsah a kvalita služeb, cenová politika nebo klientský servis,“ upřesňuje novou koncepci Dalibor Z. Chvátal, šéfredaktor serveru Měšec.cz. „Čtenáři mohou každé kritérium ohodnotit známkami podobně jako ve škole, přičemž výsledná známka každé instituce vznikne aritmetickým průměrem s příhlédnutím k různým vahám všech kritérií podle důležitosti,“ doplňuje Chvátal.

Čtenáři pořadatelského serveru Měšec.cz mohou letos prostřednictvím hlasovacího formuláře umístěného na stránkách http://zlaty.mesec.cz/hlasovani/ ohodnotit instituce v následujících pěti kategoriích:

  • Banky a družstevní záložny
  • Pojišťovny
  • Úvěrové společnosti
  • Penzijní fondy
  • Obchodníci s cennými papíry a na kapitálových trzích

V každé kategorii zvítězí vždy jedna instituce, která získá nejlepší průměrnou známku za všechna hodnocená kritéria. Výsledky zároveň poskytnou zajímavý přehled o tom, která instituce má například nejsnazší přístup ke svým produktům či naopak nejhorší dostupnost informací a pobočkové sítě. Hlasující mohou hodnotit pouze jednu finanční instituci v každé kategorii vyjma kategorií Banky a družstevní záložny a Pojišťovny, kde si mohou zvolit dvě. Je to dáno tím, že klienti často využívají služeb více bank či pojišťoven.

Z hlasujících čtenářů budou vylosováni výherci zajímavých cen, které věnovali partneři soutěže. Těmi jsou server Top-Pojištění.cz a internetový obchod Obchodní-dům.cz. Mediálním partnerem ankety je deník E15.

Partneři:


Top-pojisteni
Obchodni dum

Mediální partner:


E15




Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Šebelová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110, fax 244 003 220, mobil 602 285 817
E-mail: sebelova@iinfo.cz; /

O serveru Měšec.cz (www.mesec.cz)
Finanční server Měšec.cz přináší aktuální informace ze světa osobních a firemních financí. Poskytuje podrobné charakteristiky a srovnávací analýzy produktů, jež nabízejí finanční instituce. Umožňuje čtenářům, aby se díky dostatku informací, které naleznou na jednom místě, dokázali efektivně rozhodovat, kam uložit své úspory, kde získat úvěr, kde se pojistit či jaké formy platebního styku používat.

O společnosti Internet Info, s. r. o. (www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.